Іщейкін, Тимур Євгенович2021-02-062021-02-062018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/10015Зростання присутності компаній з усього світу в Інтернеті, і зокрема в різноманітних соціальних мережах, створює нові канали спілкування бізнесу із потенційними споживачами. Соціальна мережа – це сукупність безоплатних засобів поширення інформації, яка будується в мережі Інтернет зусиллями індивідуальних користувачів та компаній, це нові стратегічні інструменти, які відкривають великі можливості для формування суспільної думки, рекламування товару та стимулювання збуту.поведінка споживача, соціальна мережа,ІнтернетОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ ТА МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТThesis