Лега, Ольга Василівна2019-11-082019-11-082019https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6161У статті розглянуто порядок обліку роз- рахунків із покупцями в Інтернет-торгівлі. Складні економічні відносини відчутно впли- вають на можливості споживачів. Користу- ючись послугами суб’єктів господарювання, що діють у сфері Інтернет-торгівлі, покупці отримують можливість заощадити за раху- нок більш низьких цін, порівняти ціни для вибору найнижчої. Для економії часу товар можна вибирати не виходячи з дому, виби- рати зручний спосіб оплати і доставки. У статті висвітлено торгівлю у сфері е-бізнесу як об’єкт обліку. Побудовано алго- ритм здійснення Інтернет-торгівлі та облі- кового забезпечення розрахунків із покупцями, нарахування доходу та визначення фінансо- вого результату. Особливу увагу приділено порядку складання електронного договору згідно із Законом України «Про електронну комерцію». Акцентовано увагу на способах розрахунків за товари, роботи, послуги та кореспонденції рахунків в обліку. Висвітлено можливі способи доставки та відображення господарських операцій в обліку.облікелектронна торгівляінтернет-торгівляелектронні грошіІнтернет-торгівля: облік та оподаткуванняArticle