Бондаренко, Віктор ПетровичСукач, Олександр ВолодимировичМ'якота Олександр Григорович2025-12-112025-12-112025Методичне забезпечення адаптивної фізичної культури: інноваційний підхід до формування компетентностей майбутніх фахівців / П. Хоменко та ін. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2025, № 2 (142). 201 – 210 https://doi.org10.24139/2312-5993/2025.02/201-210УДК 796.011:378.147:376https://doi.org10.24139/2312-5993/2025.02/201-210https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19691У статті комплексно досліджено методичні засади викладання адаптивної фізичної культури як важливої складової професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Розкрито теоретичні основи дисципліни, її місце в освітньо-професійній програмі, функціональне та аксіологічне значення для формування фахових і загальнокультурних компетентностей студентів. Встановлено, що адаптивна фізична культура має міждисциплінарний характер, базується на поєднанні знань з фізичної реабілітації, педагогіки, медицини, психології та соціальної роботи, і виконує гуманістичну місію інтеграції осіб з особливими потребами у соціум засобами фізичної активності.ukадаптивна фізична культураметодичне забезпеченняпрофесійна підготовкаінклюзивна освітакомпетентнісний підхідінноваційні технологіїінтерактивне навчанняпроєктна діяльністьфахові компетентностіМетодичне забезпечення адаптивної фізичної культури: інноваційний підхід до формування компетентностей майбутніх фахівцівArticle