Писаренко, Володимир ВікторовичСумигреєнко, Антон СергійовичНоздрін, Ілля Ігорович2020-09-082020-09-082020https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/8423Інтернет-маркетинг, який у не далекому минулому був складовою тради-ційного маркетингу на сьогоднішній день набрав величезного розвитку та по-ширення. Його застосування знижує ціни на товари та послуги, оскільки немає необхідності у фізичній присутності виробника та значно скорочується кіль-кість посередників. При цьому збільшується конкуренція між виробниками, ви-никає об’єктивна необхідність постійно дивувати потенційного споживача.Маркетинг, інтернет-маркетингМожливості використання воронки продажів в інтернет-маркетингу // Збірник наукових праць науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Полтавської державної аграрної академії за підсумками науково-дослідної роботи в 2019 році (м. Полтава, 22-23 квітня 2020 року)Thesis