Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаМакаренко, Петро Миколайович2019-02-192019-02-19201053https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2847Воронько Т. В. Основні засади формування та розвитку рекламного ринку / Т. В. Воронько, П. М. Макаренко // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства: Економічні науки. Вип. 104. — Харків: ХНТУСГ. – 2010. — 420 с. - С. 24-31У статті досліджуються основні засади формування та головні тенденції розвитку рекламного ринку за сучасних умов. Проаналізовано основні критерії вибору рекламних засобів. З'ясовано напрями підвищення ефективності рекламної діяльності за сучасних умов господарювання вітчизняних аграрних підприємств.uk-UAрекламаринокрекламний ринокаграрне підприємствоефективністьОсновні засади формування та розвитку рекламного ринкуBasic principles of formation and development of the advertising marketArticle