Рудич, Алла ІванівнаМоскалець, Карина2018-05-042018-05-042016УДК–33.138https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/607В сучасних умовах інтеграції та глобалізації доцільно глибше досліджувати таку категорію, як «маркетинг». Маркетинг – це система планування, реалізації, контролю та аналізу заходів із впливу на багатонаціональне ринкове середовище і пристосування до її умов на фірмі, яка здійснює свою діяльність більш ніж в одній країні. Іншими словами, це маркетинг товарів і послуг за межами підприємства чи країни, в якій розташоване підприємство, організація. Саме поняття «маркетинг» являє собою діяльність, що спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємств через максимальне задоволення потреб споживачів.uk-UAМаркетинг, зовнішній ринок, реклама, продавець, покупець, попит, задоволення потребПерспективи інтеграції маркетингуThesis