Дем'яненко, Наталія ВасилівнаСамойлик, Юлія ВасилівнаСкаченко, Т. А.2024-01-082024-01-082022https://doi.org/10.32689/2523-4536/65-7https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15979Дем’яненко Н. В., Самойлик Ю. В., Скаченко Т. А. Особливості економічної комунікації малого та середнього бізнесу, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування й громадськими об’єднаннями м. Полтава : розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Вип. 2 (65).Київ. 2022. С. 59-65 DOI: https://doi.org/10.32689/2523-4536/65-7У статті визначено, що головна мета комунікацій між підприємцями та представниками місцево- го самоврядування – розвиток та популяризація культури підприємництва. Проведено аналіз комунікації між органами виконавчої влади, місцевим самоврядуванням, громадськими організаціями та середніми і малими підприємствами на регіональному рівні. Досліджена структура та результативність діяльності підприємств м. Полтави за розмірами. Зазначені найбільші перешкоди для ведення малого та середнього бізнесу. Наведено перелік планів, програм та стратегій розвитку малого та середнього підприємництва м. Полтава. Наведена схема комунікації між органами виконавчої влади та малим і середнім бізнесом під час пандемії COVID-19 та російського вторгнення в Україну.ukмалий та середній бізнескомунікаціїоргани виконавчої владимісцеве самоврядуваннягромадські організаціїпрограмиОсобливості економічної комунікації малого та середнього бізнесу, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування й громадськими об’єднаннями м. ПолтаваArticle