Браславець, Тетяна Миколаївна2019-02-272019-02-272011https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3714Сердюк Т. М. Концепція продовольчого маркетингу в контексті розвитку агробізнесу / Т. М. Сердюк // Вісник СНАУ. Серія : Економіка та менеджмент. – 2011. – Випуск 6/2 (49). – С. 96-100.У статті проведено дослідження поняття «агромаркетинг», доцільності його використан- ня. Основою формування аграрного бізнесу визначено концепцію продовольчого маркетингу. Суть маркетингової сфери аграрного бізнесу розглянуто через призму маркетингового управління то- варними потоками.uk-UAмаркетингпродовольчий маркетингагромаркетингагробізнесКОНЦЕПЦІЯ ПРОДОВОЛЬЧОГО МАРКЕТИНГУ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ АГРОБІЗНЕСУArticle