Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-02-152019-02-1520122415-3362https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2478Воронько Т. В. СУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ / Т. В. Воронько // Вісник Полтавскої державної аграрної академії. - 2012. - № 1. - С. 164-167Розглядаються сутність і головні цілі регіонального маркетингу та особливості його функціонування за сучасних умов. Акцентовано увагу на обставинах, що стримують розвиток і функціонування маркетингу на всіх рівнях управління. Автор пропонує розширити існуючі нині цілі регіонального маркетингу. Зазначено, що, виступаючи частиною регіональної економічної політики, регіональний маркетинг відрізняється своєю направленістю на вирішення проблем регіону й включає розробку і реалізацію концепції комплексного розвитку економіки й соціальної сфери території, спрямовану на вирішення її соціально-економічних проблемuk-UAрегіонтериторіямаркетингмакрорівеньмезорівеньмікрорівеньСУТНІСТЬ І ГОЛОВНІ ЦІЛІ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ЯК СКЛАДОВОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИESSENCE AND MAIN GOALS OF REGIONAL MARKETING AS A COMPLEX REGIONAL POLICYArticle