Силенко, Юлія Ігорівна2019-02-212019-02-212018-12https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3051Силенко Ю.І. Обґрунтування виробничо-маркетингової стратегії підприємства. - Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Магістерська дипломна робота на здобуття ступеня вищої освіти магістр за освітньо-професійною програмою Економіка спеціальністю 051 Економіка. - Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2018.Стратегія маркетингу – раціональна, логічна побудова, керуючись якою організаційна одиниця розраховує вирішити свої маркетингові задачі. Вона включає до себе конкретні стратегії по цільовим ринкам, комплексу маркетингу та рівню витрат на маркетинг. У роботі проаналізовано рівень забезпеченості та ефективності використання основних ресурсів господарства. Дана оцінка діючої системи управління виробничо-маркетинговою діяльністю підприємства. Проаналізований рівень цін та цінової конкурентоспроможності основної продукції підприємства, охарактеризовані діючі канали збуту продукції підприємства, товарна політика, збутова, зв’язки з споживачами тощо. Автором обґрунтована виробничо-маркетингова стратегія орієнтована на ресурсоощадження, підвищення урожайності культур та продуктивності тварин, оптимізації витрат виробництва та максимізації прибутку, підвищення продуктивності праці, впровадження сучасних методів управління маркетингом у підприємстві.uk-UAмаркетинг, стратегіятовар, якість, цінареклама, конкурентоспроможність«Обґрунтування виробничо-маркетингової стратегії підприємства» (на матеріалах ТОВ «Агріс» Семенівського району Полтавської області)Diploma