Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаСіренко, Олександр ЛеонідовичКравченко, Наталія ВолодимирівнаГрабовський, Володимир Олександрович2021-01-312021-01-312020-11-17https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9804Зростаюча конкуренція між виробниками, низька купівельна спроможність споживачів продукції та незадовільний рівень фінансових результатів, що отримують підприємствами, призводять до залежності не тільки від рівня виробничих потужностей, а й від можливостей збуту продукції. За цих умов актуальним завданням для суб’єктів господарювання є впровадження дієвого комплексу організаційно-економічних заходів, спрямованих на збільшення збуту виробленої продукціїзбутзбутовий потенціалпідприємствопродукціяОСОБЛИВОСТІ ЗБУТОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВАThesis