Зось-Кіор, Микола Валерійович2025-08-202025-08-202024Зось-Кіор М. В., Гнатенко І. А., Рабчук С. В. Організаційне перепроектування бізнес-процесів туристичних компаній в контексті управління змінами в умовах розвитку інноваційного підприємництва. Актуальні проблеми економіки. 2024. №9. С. 238-244.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19402В статті досліджено організаційне перепроектування бізнес-процесів туристичних компаній в умовах управління змінами під час воєнного стану є вкрай актуальним. Туристична галузь зазнає значних трансформацій через зміну споживчих потреб, обмеження мобільності, економічну нестабільність та ризики, пов’язані з безпекою. У таких умовах необхідність адаптації бізнес-процесів, впровадження інноваційних рішень та підвищення стійкості компаній до зовнішніх викликів стає критичною. Дослідження цього питання дозволяє розробити ефективні інструменти для збереження конкурентоспроможності, оптимізації ресурсів і забезпечення довгострокового розвитку галузі навіть в умовах високої невизначеності. В умовах воєнного стану туристична галузь стикається з безпрецедентними викликами. Обмеження мобільності, зниження платоспроможності населення, загрози безпеці, а також загальна економічна нестабільність змушують компанії переглядати свої бізнес-моделі. У таких умовах організаційне перепроектування бізнес-процесів стає не лише інструментом адаптації, але й необхідною умовою для виживання та подальшого розвитку галузі.ukорганізаційне перепроектуваннябізнес-процеситуристичні компаніїуправління змінамисуб'єкти економікитуристична галузьінноваційне підприємництвовійськовий станОрганізаційне перепроектування бізнес-процесів туристичних компаній в контексті управління змінами в умовах розвитку інноваційного підприємництваArticle