Дереза, Владислав Вікторович2025-12-262025-12-262025Даниско О., Хлібкевич С., Дереза В. Методичні засади інтеграції ігрових та цифрових технологій у систему шкільного фізичного виховання. Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2025. Вип. 18. С. 104–113.УДК 373.3:796.015.132https://doi.org/10.33989/2519-8254.2025.18.347723https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19911У статті висвітлено проблему інтеграції ігрових і цифрових технологій у систему шкільного фізичного виховання в умовах цифрової трансформації освіти. Обґрунтовано необхідність модернізації методики уроків фізичної культури відповідно до вимог Концепції Нової української школи та сучасних педагогічних стратегій, зорієнтованих на активізацію мотиваційної, пізнавальної та рухової діяльності учнів. Визначено, що використання ігрових технологій є ефективним засобом розвитку особистості школяра, який сприяє формуванню позитивного емоційного фону занять, розвитку комунікативних і соціальних умінь, удосконаленню рухових навичок і підвищенню інтересу до занять фізичною культурою. Цифрові технології розглянуто як важливий інструмент персоналізації освітнього процесу, моніторингу фізичної активності та створення інтерактивного навчального середовища.ukфізична культураігрові технологіїгейміфікаціяцифрові технологіїінтеграціяметодика викладанняцифрова компетентність вчителяМетодичні засади інтеграції ігрових та цифрових технологій у систему шкільного фізичного вихованняArticle