Федірець, Олег Володимирович2025-09-222025-09-222025-06Інноваційні підходи до впровадження соціально-відповідального маркетингу в промислових стартапах / О. В. Федірець та ін. Інвестиції: практика та досвід. Київ, 2025. № 11. С. 33-38 DOI: 10.32702/2306-6814.2025.11.32https://doi.org/10.32702/2306-6814.2025.11.32https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/19478Стаття присвячена дослідженню інноваційних підходів до впровадження соціально-відповідального маркетингу (СВМ) у промислових стартапах в контексті інтеграції України до європейського науково-технологічного простору та необхідності модернізації національної економіки. Актуальність теми обгрунтована зростаючою роллю соціальних та екологічних аспектів у діяльності бізнесу, особливо для стартапів, які прагнуть сформувати позитивний імідж та залучити лояльну аудиторію. Метою дослідження є комплексний аналіз, систематизація та розкриття сутності інноваційних підходів до СВМ у промислових стартапах, а також вивчення їхнього потенціалу для досягнення ключових бізнес-цілей. У статті розглянуто еволюцію концепції та її сучасні трактування, виявлено специфіку та переваги впровадження останньої для промислових стартапів.ukсоціальна відповідальність бізнесусоціально-відповідальний маркетингінноваціїстартапінклюзивністьсоціальна рекламасторітелінггейміфікаціяgreenwashingменеджментефективністьконкурентоспроможністьінвестиціїІнноваційні підходи до впровадження соціально-відповідального маркетингу в промислових стартапахArticle