Воронянський, В. С.Ларіна О. В.Шкавро Н. О.2024-06-052024-06-052024-05-14https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17262Воронянський В. С., Ларіна О. В., Шкавро Н. О. Персоналізація маркетингових досліджень в аграрних підприємствах за допомогою даних про операційні системи. Маркетингове забезпечення продуктового ринку : зб. тез ХVI Міжнар. наук-практ. конф. (м. Полтава, 14 травня 2024 року). Полтава: ПДАУ. 2024. С. 109-111На даний час підприємства (у тому числі і аграрні), які використовують персоналізацію, можуть отримати значні конкурентні переваги та досягти кращих 110 результатів у своїй маркетинговій діяльності. Розвиток цифрових технологій призвів до значного зростання кількості даних про споживачів, які доступні підприємствам. Ці дані, такі як історія покупок, поведінка в Інтернеті та демографічні дані, можуть бути використані для персоналізації маркетингових кампаній.ukперсоналізаціямаркетингова діяльностьцифрові технологіїспоживачіспособи визначення операційної системипристроїПерсоналізація маркетингових досліджень в аграрних підприємствах за допомогою даних про операційні системиArticle