Лопушинська, Олена В'ячеславівнаЛопушинський, Євген Романович2020-12-232020-12-232020-10https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9029Лопушинська О. В., Лопушинський Є. Р. Теоретичні основи та шляхи удосконалення маркетингового менеджменту підприємств в умовах мінливого зовнішнього середовища. Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки: Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: м. Полтава, 2020 р. URL: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/academicdepartment/kafedra-menedzhmentu/materialyvvseukrayininternet-konfer_0.pdfТеоретичні основи та шляхи удосконалення маркетингового менеджменту підприємств в умовах мінливого зовнішнього середовищаThesis