Сазонова, Тетяна ОлександрівнаСиротюк, Анна Павлівна2019-02-142019-02-142018-10https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2287Сазонова Т. О. Фундаментальні поняття управління поведінкою персоналу та його роль у системі менеджменту [Електронний ресурс] / Т. О. Сазонова, А. П. Сиротюк // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Управління ресурсним забезпеченням господарської діяльності підприємств реального сектору економіки» (31 жовтня 2018 р., м. Полтава). – Полтава: ПДАА, 2018. – С. 93-94. – Режим доступу : https://www.pdaa.edu.ua/Поняття «поведінка» є багатогранним, багатозначним та полідисциплінарним. Управління поведінкою в організації передбачає формування і розвиток стандартів поведінки, навчання бажаній поведінці, зміну мотиваційних установок, коригування та модифікацію поведінкових моделей. При управлінні поведінкою людини в організації менеджер повинен враховувати індивідуальні особливості людини, визначити його основні мотиви поведінки, і при необхідності впливати на поведінку людини з їх допомогою. Організація, підприємство може досягти узгодженості поведінки людей за рахунок: постановки загальної мети; підтримки в людині відчуття його цінності, важливості; впровадження схем рольової поведінки і рольового взаємодії; використання стандартів, правил організаційної поведінки і т.д.uk-UAповедінкауправлінняперсоналсистема менеджментуФУНДАМЕНТАЛЬНІ ПОНЯТТЯ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ ПЕРСОНАЛУ ТА ЙОГО РОЛЬ У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУThesis