Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаСухорук, Крістіна2021-01-312021-01-312020-04-16https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9782Динамічні зміни у ринкових відносинах, розвиток конкуренції в усіх сфе-рах життя призвели до актуалізації іміджу як навмисного формування образу у свідомості людей, як ефекту особистої презентації. Робота зі створення іміджу позитивно відбивається на особистісній і професійній характеристиці ділової людини, з’являється бажання співпрацювати не тільки з такою людиною, але й з організацією, яку вона представляє. Отже, позитивний імідж є головним кри-терієм успішності та ефективного розвитку організаціїіміджпідприємствопозитивний іміджЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО ІМІДЖУThesis