Мороз, Світлана Едуардівна2019-02-182019-02-182013УДК 37https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2796Мороз С. Е. Використання практико-орієнтованих технологій у процесі підготовки майбутніх товарознавців-експертів у митній справі до професійної діяльності / С. Е. Мороз // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(1). - С. 207-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(1)__38.У статті відображено досвід професійної підготовки фахівців з товарознавства та експертизи у митній справі у Полтавському університеті економіки і торгівлі. Автор наголошує на важливості застосування практико-орієнтованих педагогічних технологій у процесі професіоналізації майбутніх фахівців. Під час підготовки товарознавців-експертів до діяльності на ринку митних послуг практична підготовка набуває особливої актуальності, оскільки митно-брокерська діяльність завжди нестандартна й поліфункціональна, а від її ефективності залежить економічне зростання країни.uk-UAмитні послуги, практико-орієнтоване навчання, професійна підготовка, товарознавець-експертВикористання практико-орієнтованих технологій у процесі підготовки майбутніх товарознавців-експертів у митній справі до професійної діяльностіArticle