Чайка, Тетяна ОлександрівнаЯснолоб, Ілона ОлександрівнаВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-04-042019-04-042016https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/node/995/1-122016.pdfhttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4602У статті обґрунтовано доцільність застосування логістики на вітчизняних плодо- овочевих підприємствах. Проведено дослідження сутності поняття «логістика», яка за- стосовується при оптимізації процесу реалізації. Здійснено аналіз збутової, розподільчої та маркетингової логістики. Визначено особливості розподільчої логістики, що полягає у наявності системних взаємозв’язків між закупівлею, виробничими процесами та розподі- лом. Наведено сутність терміну «маркетингова логістика» та доцільність утворення си- стеми маркетинг-логістичного управління, що дозволяє отримати значні переваги для під- приємства. Визначено взаємозв’язок категорій у сфері логістики процесу реалізації й доці- льність найбільш коректного вживання терміну «дистрибуційна логістика». Наведені за- вдання логістики процесу реалізації вимагають її налагодження та дозволяють повною мі- рою виконувати покладені на неї завдання як на мікрорівні, так і на макрорівні.uk-UAлогістика, збут, маркетингова логістика, дистрибуційна логістика, сільськогосподарська продукція.Логістика як оптимізація процесу реалізації сільськогосподарської продукціїArticle