Терещенко, Іван Олексійович2022-01-292022-01-292010https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/11770Проаналізовано доцільність проведення маркетингових досліджень під час фінансової криз та їх вплив на стан реалізації конкурентної стратегії підприємств. Висвітлено головні переваги та недоліки основних видів маркетингових досліджень у розрізі підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств.В основу дослідження покладено обґрунтування проведення маркетингових досліджень для аграрних підприємствах під час фінансової кризи, та їх роль у реалізації конкурентної стратегії.Конкурентна стартегія, маркетингові дослідження, кризаРЕАЛІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІД ЧАС КРИЗИ ЗА ДОПОМОГОЮ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬArticle