Тютюнник, Юрій Михайлович2024-09-272024-09-272024Тютюнник Ю. М. Мозковий штурм як технологія формулювання проблем у соціально-економічних дослідженнях. Соціально-економічні, політичні та гуманітарні виміри національного та місцевого розвитку : зб. наук. ст. учасників четвертої всеукраїнської наук.-практ. конф. / редкол. : С. В. Степаненко (голова ред.) та ін. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка , 2024. С. 103-107.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17510Поширеною технологією формулювання проблем у соціальноекономічних дослідженнях є мозковий штурм, що має чимало підвидів, які можуть бути як індивідуальними, так і колективними. Мозковий штурм – це метод виконання завдання, коли один або кілька учасників генерують максимальну кількість ідей, від найпростіших до абсурдних. Далі йде добір найкращих ідей, їхнє доопрацювання та реалізація. Основоположником методу брейнстормінгу є А. Осборн, а його поширення припадає на 50-ті рр. ХХ ст.ukмозковий штурмсоціально-економічні дослідженняМозковий штурм як технологія формулювання проблем у соціально-економічних дослідженняхArticle