Сердюк, Ольга ІванівнаМирна, Ольга Володимирівна2019-02-182019-02-182013https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2734Сердюк О. І. Ресепшен у просуванні корпоративного іміджу в офісному менеджменті / О. І. Сердюк, О. В. Мирна // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Випуск 2 (7). – Т. 2. – Полтава : ПДАА. – 2013. – С. 185-190.В статті проаналізовано ринок офісних меблів для приймалень організацій. Визначено цінові та трендові тенденції оформлення стійок ресепшен, переваги та недоліки їх різних видів.uk-UAОфісний менеджментОфісні мебліРесепшенКорпоративний іміджРесепшен у просуванні корпоративного іміджу в офісному менеджментіArticle