Яловега, Людмила ВасилівнаЛега, Ольга ВасилівнаПрийдак, Тетяна Борисівна2022-06-232022-06-232022-06https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/12220CVP-аналіз як один із методів дослідження очікуваних результативних показників діяльності суб’єкта господарювання формується під впливом базових чинників, зокрема: обсягу продажу, що забезпечує відшкодування всіх витрат; оптимізації структури витрат виробництва; оптимізації співвідношення ціни та обсягів реалізації; оптимізації співвідношення змінних та постійних витрат; мінімізації підприємницького ризику; виявленні резервів та забезпеченні запасу фінансової стійкості; обґрунтовуванні стратегії розвитку підприємстваоблік, аналіз, витрати, обсяг, прибутокІнструментарій аналізу взаємозв'язку «витрати- обсяг- прибуток»Thesis