Воронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-02-192019-02-192011-11-25966346705-3https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2842Воронько Т. В. Аспекти розвитку рекламної діяльності / Т. В. Воронько // Матеріали другого туру Всеукраїнської науково-практичної конференції "Україна: схід-захід - проблеми сталого розвитку" (м. Львів, 24-25 листопада 2011 р.). - Львів: РВВ НЛТУ. - 2011. - Т. 2. - 268 с. - С. 38-40.Із розвитком ринкових відносин в Україні, посиленням конкуренції значення реклами постійно зростає. Сучасний ринок вимагає проведення ефективних рекламних кампаній, повного використання системи маркетингових комунікацій, підвищення ефективності рекламної діяльності, застосування нестандартних рекламних заходів.uk-UAрекламарекламна діяльністьринокефективністьрекламна кампаніяАспекти розвитку рекламної діяльностіAspects of advertising developmentThesis