Єгорова, Олена Володимирівна2023-10-302023-10-302023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15388Єгорова О. В., Токар А., Жила В. Smart-підхід у стратегічному плануванні фінансових результатів і фінансового стану підприємств. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство : матеріали І міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 28 верес. 2023 р.). Полтава, 2023. C. 297–299.Стратегія підприємства є його сконцентрованим баченням себе в майбутньому, своїх цілей та шляхи їх досягнення. Стратегічне перспективне планування підприємства передбачає, зокрема, планування його фінансових результатів і фінансового стану. Між цими аспектами стратегії розвитку підприємств є безпосередній зв’язок – міцний фінансовий стан неможливий без отримання стабільних достатніх сум прибутку, а високий рівень прибутковості неможливий у підприємств, які мають незадовільний фінансовий стан. Серед важливих складових процесу стратегічного планування його фінансових результатів і фінансового стану: аналіз внутрішніх ресурсів; аналіз зовнішніх факторів; аналіз ситуації; формулювання цілей та стратегії їх досягненняukстратегічне плануванняSMART-підхідфінансовий стан підприємствSmart-підхід у стратегічному плануванні фінансових результатів і фінансового стану підприємствArticle