Баран, Р. Я.Баган, Надія ВалеріївнаХмельницька, Євгенія Вікторівна2024-05-272024-05-272024-052306-6814https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17232Баран Р. Я., Баган Н. В., Хмельницька Є. В. Оцінка ефективності безпекового управління ресурсами інноваційно орієнтованих підприємств індустрії гостинності в контексті посилення стимулюючого маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності. Інвестиції: практика та досвід : наук. практ. журн. Київ. 2024. № 10. С. 19-24 DOI: 10.32702/2306-6814.2024.10.19В статті розглянуто оцінку ефективності безпекового управління ресурсами інноваційно орієнтованих підприємств індустрії гостинності в контексті посилення стимулюючого маркетингу та зовнішньоекономічної діяльності. Індустрія гостинності є однією з найдинамічніших і найконкурентніших галузей світової економіки. Сучасні умови ведення бізнесу, що характеризуються посиленням глобалізації, інноваційними процесами та жорсткою конкуренцією, висувають нові виклики перед підприємствами гостинності. Одним із таких викликів є забезпечення безпеки та ефективності управління ресурсами. Оцінка ефективності безпекового управління ресурсами є важливою для інноваційно орієнтованих підприємств індустрії гостинності з кількох причин: безпека є одним із ключових факторів, що впливають на конкурентоспроможність підприємств гостинності, споживачі все більше цінують безпеку та захищеність під час подорожей і відпочинку; використання стимулюючого маркетингу, таких як знижки, акції та бонусні програми, може призвести до збільшення ризиків, пов'язаних з безпекою та ефективністю використання ресурсів; вихід на міжнародні ринки та розширення зовнішньоекономічної діяльності потребують від підприємств гостинності дотримання жорстких міжнародних норм і стандартів безпеки.ukоцінкаефективністьбезпекауправління ресурсамиінноваційно орієнтовані підприємстваіндустрія гостинностістимулюючий маркетингзовнішньоекономічна діяльністьОцінка ефективності безпекового управління ресурсами інноваційно орієнтованих підприємств індустрії гостинності в контексті посилення стимулюючого маркетингу та зовнішньоекономічної діяльностіArticle