Нечипоренко, Наталія ІванівнаПоспєлова, Ганна Дмитрівна2024-03-282024-03-282024Нечипоренко Н., Поспєлова Г. Необхідність особистістно-професійного саморозвитку викладача в сучасних умовах. Актуальні питання забезпечення якості вищої освіти : матеріали 55-ї наук.-метод. конф. викл. і асп. (м. Полтава, 21-22 лют. 2024 р.). Полтава : ПДАУ, 2024. С. 32–34.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17053В сучасних соціокультурних умовах саморозвиток є однією з ключових компетенцій, оскільки тільки активний та інтелектуально мобільний фахівець здатен реагувати на нові вимоги професійного середовища [1]. Більше того, саме фахівці, що вмотивовані на постійне професійне удосконалення та саморозвиток, є основним інтелектуальним ресурсом у впровадженні інноваційних технологій. Більше того, тільки достатньо компетентний фахівець здатен швидко і адекватно аналізувати повсякчасні виклики та можливості, а також розцінювати їх як особистісно-значущі завдання. Напряму з процесом та результатами особистісного та професійного розвитку пов’язана також ефективність роботи викладача [3].ukОсобистістно-професійний саморозвитоквикладачсаморозвиток викладачасучасні умовиНеобхідність особистістно-професійного саморозвитку викладача в сучасних умовахThesis