Ільченко, Алла МихайлівнаПодлєсна, Ганна Володимирівна2019-10-292019-10-292018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/6121У статті розкривається зміст поняття самостійної роботи здобувачів вищої освіти, її роль і місце в системі підготовки майбутніх фахівців в умовах вищої школи. Самостійна робота розглядається, як складне педагогічне явище, є особливою формою навчальної діяльності, спрямованою на формування самостійності здобувачів вищої освіти і засвоєння ними сукупності знань, умінь, навичок, що здійснюється за умови впровадження відповідної системи організації всіх видів навчальних занять із соціально-гуманітарних дисциплін. Проаналізовані теоретико-методологічні засади організації самостійної роботи: дидактична мета, психолого-педагогічні умови, основні етапи. Висвітлені основні чинники, які впливають на результативність самостійної діяльності здобувачів вищої освіти. Описані види самостійної роботи студентів вищої школи при вивченні соціально-гуманітарних дисциплін, визначені особливості її організації.здобувач вищої освіти, особистість, навчання, самостійна робота, соціально-гуманітарні дисципліниstudent of higher education, personality, study, independent work, social and humanitarian disciplinesОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІНArticleВсеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». - Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору». - №6. – Кн. 2. - Том ІІІ (81). – К.: Гнозис, 2018.С.184-194.