Петрушова, Н. В.Люлька, Вікторія МиколаївнаЩербак, В. В.2024-01-032024-01-032023https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15935Петрушова Н. В., Люлька В. М., Щербак В. В. Вивчення англійської мови у закладах вищої освіти під час воєнного стану: освітній хакатон. Імідж сучасного педагога. 2023. № 3 (210). С. 69-75.Розглядаються теоретичні та практичні питання підготовки, організації та проведення освітніх хакатонів у закладах вищої освіти. Авторки статті виконують дослідження на матеріалі результатів проведення хакатону на тему «Вивчення англійської мови у закладах вищої освіти під час воєнного стану» та детально аналізують походження та основні характеристики даної новітньої форми організації освітнього процесу. Науковиці пропонують власну методику втілення освітніх хакатонів у закладах вищої освіти, виокремлюючи певні етапи у підготовці та організації подібних заходів. Освітній хакатон, проведений авторками англійською мовою з метою покращення методів взаємодії викладача та студентів у межах викладання іноземних мов під час воєнного стану, дозволив вирішити низку нагальних питань, отримати вагомі результатиukанглійська мовадистанційне навчанняінтерактивні технологіїосвітній хакатонВивчення англійської мови у закладах вищої освіти під час воєнного стану: освітній хакатонArticle