Іщейкін, Тимур ЄвгеновичВороніна, Вікторія Леонідівна2024-06-282024-06-282024-02-22https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17347Іщейкін Т. Є., Вороніна В. Л. Особливості використання сучасних цифрових технологій у сфері вищої освіти в умовах воєнного стану. Актуальні питання забезпечення якості вищої освіти : матеріали 55-ї науково-методичної конференції викладачів і аспірантів. Полтава : ПДАУ, 2024. С. 101-103Розпочата 24 лютого 2022 року повномасштабна військова агресія РФ проти України стала новим випробуванням для системи вищої освіти України після закінчення пандемії COVID-19. Для освітньої сфери України цей виклик став ще й своєрідним «вікном» нових можливостей, прискоривши давно назрілі трансформаційні зміни в освіті. У першу чергу мова йде про широке впровадження та застосування цифрових технологій та дистанційних платформ у навчальному процесі, зокрема проведення онлайн навчальних занять. Але перспективи трансформації освіти не обмежуються тільки зазначеними напрямами.ukцифрові технологіїнавчальний процесрозвиток сучасної освітиІСКТнеформальна освітаповномасштабна збройна агресія РФОсобливості використання сучасних цифрових технологій у сфері вищої освіти в умовах воєнного стануArticle