Шупта, Ірина МиколаївнаВоронько-Невіднича, Тетяна Вікторівна2019-02-162019-02-162017https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2523Шупта І. М. Репутаційний менеджмент ‒ важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємства/ І. М. Шупта, Т. В. Воронько-Невіднича // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія економіка і менеджмент, Випуск 6 (72), 2017. С. 27-32.Досліджується важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємства – репутаційний менеджмент, управління репутацією, що є важлимим питанням для будь-якого підприємства, коли його конкурентоздатність залежить не лише від частки на ринку, розмірів виробництва, сукупності традиційних ресурсів, проте й від наявності нематеріальних активів та ефективного управління ними.uk-UAрепутація, репутаційний менеджмент, стратегії управління репутацією, рейтинг найбільш ефективних топ-менеджерів аграрної галузі УкраїниРЕПУТАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ‒ ВАЖЛИВА СКЛАДОВА УПРАВЛІНСЬКОЇ СТРАТЕГІЇ НА ШЛЯХУ ДО УСПІХУ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАArticle