Осташова, Валерія ОлександрівнаБілібін, Євгеній СергійовичТурченков, Семен Димитрович2019-02-122019-02-1220182308-8559https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2114У статті проаналізовано соціальну відповідальність підприємства як елемент брендингу в умовах динамічного бізнес-середовища. Досліджено запровадження різних напрямів ведення соціальної відповідальності одного з підприємств: відповідальний роботодавець, підтримка територіальних громад, збереження навколишнього середовища. Досліджено інформацію з сайту підприємства та зроблено висновки про її позитивний вплив на формування бренду.uk-UAсоціальна відповідальністьбрендингсайт підприємствабізнес-середовищеСоціальна відповідальність підприємства як елемент брендингу в умовах динамічного бізнес-середовищаArticle