Дашевська, Ніна Сергіївна2019-04-022019-04-022015-10-22УДК 631.1.027 : 631.11 : 338.439.5 : 636https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/4565Дашевська Н.С. Розвиток маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств на ринку продукції тваринництва. – Кваліфікаційна робота на правах рукопису. Дисертаційна робота на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук. – Полтавська державна аграрна академія, Полтава, 2015.В дисертації обґрунтовані теоретико-методичні основи маркетингової діяльності та визначено основні напрями її удосконалення в підприємствах-виробниках продукції тваринництва Полтавської області з метою підвищення економічної ефективності їх виробничо-господарської діяльності. Запропоновано методичні підходи щодо оцінки маркетингової діяльності та організаційні засади з формування єдиної маркетингової інформаційної системи. Вказано напрями розвитку економічних взаємозв’язків між виробниками продукції тваринництва та переробними підприємствами. Здійснено оптимізацію основних виробничих параметрів тваринницьких підприємств з урахуванням місткості регіонального та національного ринків, рівня конкуренції та запропоновано напрями покращення маркетингової діяльності підприємств Полтавської області, зокрема комунікаційної політики, як важливого елементу маркетингу.uk-UAмаркетингова діяльність, комплекс маркетингу, ринок продукції тваринництвамаркетинг продукції тваринництва, комунікаційна політика підприємстваРОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВАDiploma