Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаМакаренко, Петро Миколайович2019-02-202019-02-20200965https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2926Воронько Т. В. Визначення важливості застосування рекламної діяльності молокопереробними підприємствами / Т. В. Воронько, П. М. Макаренко // Вісник Сумського національного аграрного університету. – Суми. – 2009. – №1 (26). – С. 22–28.У статті досліджуються результати проведеного опитування за допомогою анкетування управлінців молокопереробних підприємств Полтавської області. Цілями проведеного опитування є визначення важливості застосування рекламної діяльності у практиці господарювання; з’ясування факту проведення маркетингових досліджень, рівень їх проведень; оцінювання рівня рекламної активності на ринку збуту молочної продукції зі сторони інших виробників тощоuk-UAрекламаекономікарекламна діяльністьмолокопереробне підприємствомаркетингове дослідженняВИЗНАЧЕННЯ ВАЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИDETERMINING THE IMPORTANCE OF APPLICATION ADVERTISING ACTIVITIES MILLENNIUM ENTERPRISESArticle