Шупта, Ірина Миколаївна2019-02-152019-02-152015https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2411Шупта І. М. Етичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів у маркетинговій і рекламній діяльності / Ірина Миколаївна Шупта // Вісник Дніпропетровського університету імені О. Гончара : Серія «Економіка». – 2015. – №10/1. – Том 23. – Випуск 9. –С. 83 – 93.У статті розглядаються етичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів, що мають місце в маркетинговій і рекламній діяльності, досліджуються основні шляхи їх вирішення – як на законодавчому рівні, так і на основі зміни концептуальних основ маркетингової діяльності. Запропоновані підходи сприяють посиленню етичної складової ринкової діяльності.uk-UAетика бізнесуетичний конфліктконцепція соціально-етичного маркетингууправлінський етичний тренінгЕтичні аспекти ділового спілкування під час конфліктів у маркетинговій і рекламній діяльностіArticle