Оніпко, Валентина Володимирівна2023-09-192023-09-192020Оніпко В. В. STEM-орієнтований підхід до навчання у підготовці майбутніх учителів природничих наук. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVІІ Каришинські читання) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 28-29 трав. 2020 р.). Полтава : Астрая, 2020. С. 84–85.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15310Під впливом сучасних соціальних та економічних реалій відбувається становлення нової парадигми педагогічної освіти, яка вимагає кардинального переосмислення теоретичних положень підготовки професіонала освітньої сфери. Зміни в освіті, передбачені в законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», Національній доктрині розвитку освіти України в ХХI столітті, концепції «Нової української школи», спрямовано на підвищення інтелектуального потенціалу держави та забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців, зазначено, що «педагогічні працівники мають стати основною рушійною силою відродження та створення якісно нової національної системи освіти». Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення інтегрованого курсу «Природничі науки» для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти потребує підготовки нового покоління творчо мислячих, професійно компетентних вчителів природничих наук. Одним із актуальних напрямів модернізації та інноваційного розвитку природничого профілю освіти виступає STEM-орієнтований підхід до навчання, який виявляється у поєднанні міждисциплінарних практик до вивчення природничих дисциплін, підвищення творчого потенціалу молоді та професійної компетентності, а саме: компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова грамотність, екологічна грамотність і здорове життя, що гармонійно поєднується системою STEM освіти.ukSTEM-освітаSTEM-технологіїмайбутній учительSTEM-орієнтований підхіднавчанняпідготовкаприродничі наукиSTEM-орієнтований підхід до навчання у підготовці майбутніх учителів природничих наук