Сердюк, Ольга Іванівна2025-02-182025-02-182024Сердюк О. І., Мельник В. І. Ключові фактори позиціонування територіальних громад та розвитку комунікації органів місцевого самоврядування з громадськістю. Успіхи і досягнення в науці. Серія «Управління та адміністрування». 2024. № 10. С. 749-758. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sas/article/view/18070/18127 (DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1254-2024-0(10)-749-759 )УДК 330.341.1:340http://perspectives.pp.ua/index.php/sas/article/view/18070/18127https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/18213У статті окреслено теоретичні та практичні аспекти сильних і слабких сторін потенціалу територіальної громади з точки зору комунікацій та позиціонування, а також ключових зовнішніх фактори (можливостей та загроз). В дослідженні застосовано методи аналізу та синтезу, системний метод, узагальнення тощо. Зазначено, що успішна побудова комунікаційної стратегії територіальної громади має базуватися на аналізі внутрішнього та зовнішнього середовищ. Встановлено, що SWOT-аналіз є широко використовуваним інструментом оцінки поточної ситуації та потреб територіальної громади в сфері комунікацій, який забезпечує якісний аудит наявного стану комунікацій та дозволяє розробити детальний стратегічний план комунікації громади.ukмісцеве самоврядуванняпозиціонування територіальної громадикомунікації органів влади з громадськістюкомунікаційна стратегіяфактори позиціонування громади та розвитку комунікаціїКлючові фактори позиціонування територіальних громад та розвитку комунікації органів місцевого самоврядування з громадськістюArticle