Томілін, Олексій ОлександровичШевченко, В. М.2023-07-122023-07-122023-06-23Томілін О.О., Шевченко В.М. Маркетинг в умовах цифрової економіки: матеріали VI Всеукраїнської наук.-практич. конф. студентів “Маркетинг очима молоді в умовах Європейської інтеграції”. 8 черв. 2023. Хмельницький. Хмельницький національний університет: 2023. С.144–146.https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/15209Визначено, що використання цифрових інструментів і методів компаніями відіграє значну роль у залученні цільової аудиторії, активуючи програми лояльності, сприяючи зміцненню іміджу, досягненню запланованих маркетингових цілей, посиленню конкурентних позицій компаній і в цілому підвищенню ефективності ведення бізнесу.ukМаркетинг в умовах цифрової економікиматеріали VI Всеукраїнської наук.-практич. конф. студентів “Маркетинг очима молоді в умовах Європейської інтеграції”. 8 черв. 2023. Хмельницький. Хмельницький національний університет: 2023. С.144–146.Article