Маркіна, Ірина АнатоліївнаВороніна, Вікторія Леонідівна2021-05-272021-05-272021-05-14https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/10728Маркіна І. А., Вороніна В. Л. Формування маркетингового менеджменту в умовах зовнішньоекономічної діяльності підприємств АПК. Збірник наукових праць науково-практичної конференції професорсько-викладацького складу Полтавської державної аграрної академії за підсумками науково-дослідної роботи в 2020 році (м. Полтава, 14 травня 2021 року). Полтава : РВВ ПДАА, 2021. С. 42-44маркетинговий менеджментзовнішньоекономічна діяльністьпідприємства АПКуправлінняФормування маркетингового менеджменту в умовах зовнішньоекономічної діяльності підприємств АПКThesis