Іщенко, Валентина ЛеонідівнаВоскобойник, Валентина Іванівна2019-10-102019-10-102018https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/5981У статті розглянуто структурні, семантичні й функційні особливості складників заголовків англомовних періодичних видань економічного спрямування. Визначено типи газетних заголовків, характерних для англомовних періодичних видань економічного спрямування; проаналізовано заголовки з погляду структури їх компонентів; виявлено ключові моделі економічних багатокомпонентних термінів із прикметником, зафіксовані у складі англомовних газетних заголовків; з’ясовано вплив адресованості тексту та його заголовка на відбір певних моделей економічних термінологічних словосполучень.економічний багатокомпонентний термін із прикметником, заголовок, структурні особливості, функціонування, адресант, модель.ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ БАГАТОКОМПОНЕНТНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ТЕРМІНІВ У ЗАГОЛОВКАХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬArticle