Томілін, Олексій ОлександровичСтавицька, Влада ОлексіівнаТимко, Анна Констянтинівна2021-07-122021-07-122021-01-13https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/11034У статті проведено узагальнюючий аналіз концепцій щодо розкриття поняття краудфандингу та супутніх з ним визначень. Визначено вплив краудфандингу та краудінвестингу на кон’юнктуру сучасного ринку. Доведено, що на ефективність залучення інвестування на краудфандингових платформах найбільший вплив має низка факторів, а саме: чітко визначена тема і мета проекту, попит суспільства, відповідна ціна реалізації проекту та ін. Розроблено заходи щодо проектів інноваційних технологій та запропоновано рекомендації щодо підтримки держави в питанні регулювання краудфандингу як інструменту залучення інвестицій у виробництво.краудфандинг, інвестування, інноваційні технології, фінансування, краудфандингова платформа, залучення коштівКраудфандинг як інструмент залучення інвестицій в інноваційні технологіїArticle10.31359/2312-3427-2021-1-84