Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаКравченко, Наталія Володимирівна2021-01-312021-01-312020-11-17https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/9802На сьогодні, можна відслідкувати дві тенденції продуктивності маркетингу. Перша з яких пов’язана з вивченням можливостей використання при оцінці маркетингової діяльності нефінансових критеріїв виміру результатів, наприклад при оцінці якості послуг, тоді як друга – з аналізом можливостей обліку при оцінки адаптивності та інноваційності маркетингових зусиль підприємства, а це в свою чергу, передбачає застосування складніших методик для оцінки маркетингової продуктивностімаркетингпідприємствомаркетингова діяльністьефективністьекономічна нфнективністьаграрне підприємствоСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВThesis