Яснолоб, Ілона Олександрівна2018-06-012018-06-012012Яснолоб І.О. Реалізація плодоовочевої продукції під власною торговою маркою мережі / І.О. Яснолоб // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 1 (4). – Т. 1. Економічні науки. – Полтава : ПДАА. – 2012. – С. 346-350. Режим доступу: https://www.pdaa.edu.ua/sites/default/files/nppdaa/4.1/346.pdfhttps://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/1150The article highlights the features of using their private label on the Ukrainian market, the tendencies of penetration in different product categories, defined benefits and risks of the use of private label. Classification features for its own portfolio of trademarks, dedicated approach to their acquisition and use, the implementation stages of private label formed in the Ukrainian market.статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визна чено переваги та ризики застосування private label як ефективного інструмента конкурентної боротьби. Запропоновано класифікацію товарних марок, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку.uk-UAprivate labelРеалізація плодоовочевої продукції під власною торговою маркою мережіArticle