Браславець, Тетяна Миколаївна2019-02-272019-02-272011УДК 339.138:330.131.5https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3770Сердюк Т. М. Система показників ефективності маркетингового управління товарними потоками / Т. М. Сердюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – Т.4. – №6. – С. 182-186У статті визначено основні принципи вибору критеріїв та показників ефективності маркетингового управління товарними потоками. Сформовано систему показників економічної ефективності зазначеного процесу. The basic principles of selection criteria and performance of commodity flows marketing management are determined in the article. The system of economic efficiency indicators of this process is formed.uk-UAекономічна ефективністькритерії ефективностімаркетингове управліннямаркетингове управління товарними потокамисистема показниківпоказники ефективностіСИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМИ ПОТОКАМИSYSTEM OF ECONOMIC EFFICIENCY INDICATORS OF COMMODITY FLOWS MARKETING MANAGEMENT