Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаАранчій, Валентина Іванівна2019-02-202019-02-20200965https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2933Воронько Т. В. Упаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробника / Т. В. Воронько, В. І. Аранчій // Вісник ХНТУСГ. – 2009. – №4 (100). – С. 68-72У статті досліджується результати проведеного опитування споживачів молочної продукції Полтавської області. Цілями анкетування є з’ясування впливу упаковки на споживачів молочної продукції. Узагальнюючи результати досліджень, необхідно зазначити, що ринок упаковки має безпосередній зв’язок із ринком молочної продукції, оскільки вирішує для останнього питання якості, збільшення терміну зберігання та просування продукції.uk-UAрекламаконкурентна перевагамолочна продукціявиробникпросуванняУпаковка молочної продукції як додаткова конкурентна перевага виробникаPacking of dairy products as an additional competitive advantage of the manufacturerArticle