Перебийніс, Василь ІвановичБраславець, Тетяна Миколаївна2019-02-272019-02-272011УДК 339.138 (075)https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/3772Перебийніс В. І. Системний підхід до маркетингу / В. І. Перебийніс, Т. М. Сердюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – 2011. – С. 584-592.У статті маркетинг розглядається з погляду системного підходу. Визначено функції та основні складові системи маркетингу. Виокремлено елементи маркетингової системи. Наведено цілі, функції та принципи діяльності підсистем маркетингу. Marketing is substantiated in terms of a systematic approach in the article. The functions and basic components of marketing are determined. Elements of marketing system are singled. Goals, functions and principles of marketing subsystems are adduced.uk-UAсистема маркетингупідсистеми маркетингуструктура маркетингової системиmarketing systemsubsystems of marketingstructure of marketing systemСИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО МАРКЕТИНГУArticle