Левченко, Юлія ВікторівнаЛяшко, К.Горобець, О.2024-07-232024-07-232024-04-30Левченко Ю. В., Ляшко К. О., Горобець О. М. Академічна доброчесність vs штучний інтелект: сучасні виклики та їх вирішення. Нові технології і обладнання харчових та переробних виробництв : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-семінару (м. Полтава, 30 квіт. 2024 р.). Полтава : ПДАУ, 2024. С. 59–62.978-617-8231-69-9https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/17380Відповідно до нормативних документів академічна доброчесність визначається дотриманням п'яти основних цінностей: чесності, довіри, справедливості, поваги та відповідальності [1]. Розвиток технологій змушує систему освіти вступити у нову епоху. Це пов'язано з виникненням загальнодоступного генеративного штучного інтелекту, такого як платформа ChatGPT, що недавно з'явилася, від OpenAI.ukАкадемічна доброчесністьштучний інтелектOpenAIChatGPTосвітанавчанняАкадемічна доброчесність vs штучний інтелект: сучасні виклики та їх вирішенняThesis