Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаШупта, Ірина Миколаївна2019-02-142019-02-1420172518-1246https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2302Воронько-Невіднича Т. В. Репутаційний менеджмент ‒ важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємства / Т. В. Воронько-Невіднича, І. М. Шупта // Вісник Сумського націонашльного аграрного університету. - 2017. - № 6 (72). - С. 27-32Розглядається такий вид управління, як управління репутацією, що є актуаальним в умовах переходу глобальної ринкової економіки до нової парадигми бізнесу, коли нематеріальні активи будь-якого підприємства,зокрема ділова репутація, стають головною конкурентною перевагою та ключовою умовою стабільного розвиткуuk-UAрепутаціяділова репутаціярейтингіміджрепутаційний менеджментрепутаційна стратегіяРепутаційний менеджмент ‒ важлива складова управлінської стратегії на шляху до успіху в діяльності підприємстваReputation Management - an important part of the management strategy on the path to success in enterprise activityArticle