Воронько-Невіднича, Тетяна ВікторівнаШупта, Ірина Миколаївна2019-02-142019-02-142017978-966-2989-65-6https://dspace.pdau.edu.ua/handle/123456789/2311Воронько-Невіднича Т.В. ОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В УКРАЇНІ / Т. В. Воронько-Невіднича, І. М. Шупта // Маркіна І. А., Аранчій В. І., Сафонов Ю. М., Лепейко Т.І. та інші : Менеджмент ХХІ століття: глобалізаційні виклики: [монографія] / за ред. І. А. Маркіної. – Полтава: Видавництво «Сімон», 2017. – 728 с. - С. 232-239.На сьогоднішній день в умовах загальної економічної нестабільності на передній план в боротьбі за отримання конкурентних переваг виходять репутаційні фактори, серед яких : репутація бренду, репутація перших осіб підприємства, репутація топ-менеджерів, репутація стратегії підприємства тощо. До вартості нематеріальних активів більшість дослідників включають репутаціюuk-UAрепутаціяділова репутаціярепутаційний менеджменткомпаніяОСОБЛИВОСТІ ВИНИКНЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ РЕПУТАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУВ УКРАЇНІFEATURES OF EXPLORATION AND FUNCTIONING REPUTATION MANAGEMENT IN UKRAINEMonograph